2013. március 18., hétfő

  Van úgy, hogy az ember változásra készül... Még nem tudja merre fogja vinni az útja , azt se tudja merre indul, de tudja, érzi, hogy hamarosan bekövetkezik, illetve be kell, hogy következzen... Ilyenkor az ember lánya helyre teszi a gondolatait, az érzéseit és kinyitja a szívét és a lelkét az újnak, a jónak...
  Így vagyok most én is. Nem tudom miként fog változni az életem és vele együtt valószínű én is, de hiszem, hogy jó lesz. Csak jó lehet! :)
  Ennek örömére, vagy ebből kifolyólag elhatároztam (ÓDeMárHányszor... :)), és igyekszem tartani is magam, hogy vezetem a blogot, tőlem telhetően rendszeresen. Kell valami állandó, valami kézzel fogható. Van ilyen az életemben most is, a kreativitás illetve a kézműves dolgok, az ékszerek, és ezeket szeretném megosztani Veletek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése